A földrajzórák egyik fő célja az ember és a környezete közötti kapcsolat feltárása, amelynek egyik hatékony módja a különböző tájak megismerése, amely számos környezeti tényezőtől függően változik. A magyar földrajzoktatás még mindig jellemzően az információterjesztés hagyományos módszereire épül, és viszonylag ritkán jelennek meg tevékenységalapú módszerek. Ugyanakkor a tanulók egyéni ismeretszerzése és problémamegoldó feladatok alkalmazása eredményesebb környezeti nevelést eredményezhet a földrajzórán is.

Cseresznyés, D; Király, Cs; Forray, V; Szabó, Cs (szerk.) Kárpát-medencei Környezettudományi Kutatások Aktuális Eredményei absztraktkötet. Budapest, Magyarország : Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar (2020) 116 p., pp. 23-23., 1 p.

Szerzők:

Kádár Anett
Pál Viktor

Szilassi Péter

Farsang Andrea
Teperics Károly

M. Császár Zsuzsanna